Što u slučaju prometne nesreće?

08.11.2022.

Koliko god bili oprezni u prometu, na cesti nažalost nismo sami pa je mogućnost prometne nesreće uvijek prisutna. Velika većina vozača proceduru nakon nemilog događaja "upoznaje" tek po njegovom nastanku, a mi vam donosimo kratki "šalabahter" s najvažnijim koracima.

U slučaju prometne nesreće u kojoj nema ozlijeđenih osoba i u kojoj je nastala samo materijalna šteta sudionici su dužni razmijeniti osobne podatke i popuniti Europsko izvješće kojim se pomaže pri utvrđivanju činjeničnog stanja. Isto tako potrebno je kontaktirati nadležnu policijsku postaju kako bi se napravio policijski zapisnik i alko-testiranje sudionika.

1. Korak – prikupljanje podataka
Zbog sljedećeg koraka koji Vam predstoji, a to je prijava štetnog događaja osiguravajućem društvu, iznimno je važno zabilježiti podatke o drugom sudioniku nesreće:

  • ime, prezime, adresu i kontakt vozača,
  • podatke o vlasniku vozila (s prometne dozvole),
  • podatke police osiguranja od automobilske odgovornosti (broj i valjanost police osiguranja),
  • ukoliko ste u mogućnosti napravite nekoliko fotografija nesreće
2. Korak – prijava štete
Mi u Grand Autu brinemo da svaki slučaj bude što jednostavniji za korisnika vozila jer poznajemo procese obrade štetnih događaja na vozilima i znamo na koji način pristupiti različitim slučajevima.

Uz pomoć našeg osoblja obavit ćemo za Vas prijavu štete i stručnu procjenu oštećenog vozila na našim lokacijama ukoliko se radi o štetnim događajima osiguranim od naših partnerskih osiguranja: Croatia, Allianz ili Triglav osiguranje.

Ukoliko se radi o štetnim događajima ostalih osiguravajućih društava, naše osoblje će Vam pružiti punu podršku u procesu prijave štete.

3. Korak - utvrđivanje osnovanosti odštetnog zahtjeva
Odgovorni osiguratelj dužan je u roku od 60 dana od dana primitka odštetnog zahtjeva (kod šteta od automobilske odgovornosti ) utvrditi osnovanost zahtjeva. Po utvrđivanju zahtjeva podnositelju se dostavlja obrazložena ponuda za naknadu štete. Isto tako, odgovorni osiguratelj po utvrđivanju svoje obveze dužan je u već navedenom roku isplatiti naknadu štete ili u slučaju nemogućnosti utvrđivanja visine konačnog iznosa štete, oštećenoj osobi isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam.

4. Korak - popravak vozila
Kada je već utvrđena obveza osiguratelja za obeštećenjem, ispunili su se svi preduvjeti za popravak Vašeg vozila. 
Upravo zbog svega prethodno navedenog, ako se kojim (nesretnim) slučajem nađete u opisanoj situaciji, neka Grand Auto bude vaš "joker zovi" - ili putem telefona +385 1 3710 555 ili putem info@grandauto.hr.
vrh stranice