Kristalno jasan pogled na cestu.

Koliko Vam se puta dogodilo da ste se našli usred pljuska s vašim vozilom, upalili brisače, a efekt bi bio bolji da ih niste „dotaknuli“? Metlice brisača izložene su ekstremnim promjenama temperature, UV zračenju, agresivnim tekućinama za pranje vjetrobrana, insekatima i mehaničkom opterećenju uzrokovanom vjetrom i težinom snijega. Upravo zbog toga, svojim strankama preporučamo redovitu kontrolu metlica brisača. Evo i zašto.
Sve dok se ne nađemo u lošim vremenskim uvjetima, ne shvaćamo kolika je važnost kvalitetnih brisača. Ljeto i sunce mogu oštetiti brisače, a da sigurnost vas i vaših suputnika ne bi bila dovedena u pitanje, iznimno je važno pravovremeno reagirati te pripremiti vozilo za uvjete koji su ispred nas

U oba brenda koja ponosno zastupamo (Hyundai i Ford) koristimo originalne aerodinamične metlice brisača koje postižu izvrsne rezultate brisanja zahvaljujući vodilici s oprugom Evodium. Upravo ta vodilica izrađena je po mjeri koja se savršeno prilagođava zakrivljenosti vjetrobranskog stakla. Navedeno jamči ravnomjeran pritisak na površinu i time omogućuje savršenu učinkovitost brisanja na svim dijelovima vjetrobranskog stakla. Zahvaljujući aerodinamičnom profilu, metlica brisača se ne podiže čak ni pri velikim brzinama i uzrokuje manje buke od vjetra. Gume za brisače izrađene su s fleksibilnom pozadinom, rubom otpornim na trošenje i premazom zahvaljujući kojem glatko klizi. Zbog takve izvedbe, metlica brisača iznimno je otporna i omogućuje dosljedno visoku učinkovitost brisanja u hladnim i toplim temperaturnim uvjetima. 

Uz metlice brisača, važnu ulogu sustava za čišćenje vjetrobranskog stakla vašeg vozila čini tekućina za pranje stakla. Uz njenu ulogu da ju po potrebi koristite za čišćenje vjetrobrana, ona također obavlja i drugu funkciju – ona predstavlja svojevrsnu zaštitu pumpe za tekućinu za pranje kao i za zaštitu crijeva. Naime, ako u spremniku za tekućinu nema tekućine za pranje, unutarnji dijelovi pumpe mogu korodirati, a plastični dijelovi degradirati. Ako pumpa ne može pumpati istom snagom ili ako se gumene cijevi osuše i popucaju iznutra, cjelokupni sustav za čišćenje vjetrobranskog stakla može procuriti, prestati učinkovito raditi ili potpuno prestati raditi. Pokretanje pumpe za tekućinu za pranje vjetrobrana u trenutku kad u spremniku nema tekućine uzrokuje dodatni stres na pumpi i izaziva njeno brzo trošenje.

Ako znate da vam je ponestalo tekućine za pranje, pripazite da ne pokrećete proces pranje stakla. Što je najvažnije, ako u spremniku nema tekućine za pranje, nećete moći očistiti vjetrobransko staklo od prljavštine što predstavlja veliki sigurnosni problem.

Iz gore navedenih razloga toplo preporučamo posjetu Grand Auto centrima gdje će naši kolege provjeriti ispravnost vašeg sustava za čišćenje vjetrobranskog stakla i po potrebi preporučiti izmjenu metlica kao i nadopuniti tekućinu za pranje stakla.
vrh stranice