Svjetla su izvanzemaljska, ali čitav auto čvrsto 'stoji na zemlji'

30.01.2021.

Vozili smo SUV za kojeg već sada možemo reći da će biti jedna od najvećih zvijezda godine. Gdje god krenuli, znatiželjne poglede i glave koje se okreću za našim Tucsonom nismo mogli izbjeći

Hyundai je proizveo još jedan model za kojim se okreću glave. Uvjerili smo se u to tijekom testnih vožnji u sklopu hrvatske premijere ovog auta.Tijekom tih vožnji smo se osjećali kao je naš auto stalno u centru pažnje.

Nova generacija Tucsona vrlo je originalan SUV kojem nije teško biti u centru pažnje. Dizajn je izuzetno atraktivan, originalan, drugačiji i pomalo 'svemirski". Za to su zaslužna svjetla, odnosno prednji dio koji nema klasična svjetla.

Naime, kod njega svjetla i maska čine jednu cjelinu. Hyundai ovakvo rješenje, koje Tucson čini različitim od bilo kojeg drugog automobila na tržištu, naziva 'parametrijskim skrivenim  svjetlima'. Takav razbacani' tip svjetala je i straga i sve to u kombinaciji s 'epskim dizajnerskim nadahnućem' koje su u Hyundaiju imali dok su stvarali ovaj auto rezultira SUV-om kojeg je jednostavno užitak gledati.

Koliko je atraktivan najbolje ilustrira video kojeg možete pogledati ovdje:

 

No nije sve samo u vizualnom užitku. Tucson je u svojoj srži vrlo udoban prostran i nadasve praktičan automobil kojeg je užitak voziti.  Dugačak je 450 cm, što je 2 cm više od prethodnika.

Širi je 1,5 centimetara, a viši pet milimetara. Unutrašnjost je iznimno prostrana. Na stražnjim sjedalima ima obilje mjesta, a ogroman je i prtljažnik. Njegova zapremina ovisi o motorizaciji. Kod benzinske verzije ona je 620 litara, kod dizelaša 598 litara, kod mild hybrid benzinaca 577 litara, kod mild hybrid dizela 546 litara, a kod klasične hibridne verzije 616 litara. Razlike se mogu objasniti dodatnim spremnikom za Ad blue kod dizelaša ili dodatnom baterijom mild hybrid sustava u prtljažniku. 


vrh stranice